JellyPages.com

Nak dengar lagu tekan play sendiri,,hoho

Wednesday 3 October 2012

UJIAN MU YA ALLAH

sapa kata masuk u nie senang???
memang senang,senang sampai nangis aku td masa lab assignment....sedih sangat2..subhanaallah ajaibnya ciptaanmu ya allah....mungkin aku nie kot yang kurang faham..fuhh..nk bt sesuatu program memang sangat la susah(if yang dah mahir memang lah senang)..bg yang kurang mahir macam aku nie,astagfirullahhala'azim...hanya tuhan ja yang taw,...tambah2 pulak kos yang aku ambik nie memang banyak sangat kena bt program..itulah jalan yang aku pilih sebelum nie..so,kena lah terima seadaanya ..walaupun pahit,terpaksa ku telan jua...allah maha besar berilah aku kesabaraan dan engkau teranglah hati hamba mu ini YA ALLAH.aminnnn...
.kos nie memang mguji kesabaraan btol la...
 n one more thing,sesetengah orang cakap,masuk ni relex ja kelas dia..tp,from my opinion,fuhh..lagi hebat pada aku dok kt matrik dulu...xdak relex mana sangat pon..lagi sibuk adala..n lagi penat...tp.au harus sedar,bahawa aku sedang berjihat dalam menuntut ilmu..semoga pengorbanan dan kesabaran ku  selama nie mendatangkan hasil yang sangat mengembirakan...insyAllah...chayokkkk mirahhhh!!...yakin boleh!!...if we fail once,it does't mean we will fail forever....kejayaan xkan datang jika tiada usaha dari diri kita sendiri.......

No comments:

Post a Comment

any ?