JellyPages.com

Nak dengar lagu tekan play sendiri,,hoho

Tuesday 2 October 2012

TERCABAR

  Terasa tercabar(bukan tercabar cuma terasa ckit je) dengan ungkapan pekataan from my besfren yang kini berada di ______???.....    she : mirah hang 2 bila g nk berubah??(maksudnya dari segi pakaian kot.)  me :natahla wei??aku pon xpasti lagi..mungkin lepas2 nie kot..


     maksudnya disini dia ingin mmengajak aku beubah kearah kebaikan ,aku tidak marah padanya..itu perkara baik...which is,pakai tudung labuh,pakaian yang agak muslimah la..aku terima pendapat beliau dan aku berterima kasih sangat kt die koz memberi peringatan tersebut...sememangnya dalam islam pun kita dituntut untuk menutup  aurat kn..bukan nk kata aku nie seorang yang free hair,BUKAN YE..aku seorang yang biasa2 jaa,macam orang lain jgk,tp batas2 aurat masih aku pelihara..but(thanxz  to my lovely frenz)...lurve u>3..sekarang nie alhamdulillah dia juga telah berjaya berubah kearah tersebut..tahniah kwanku!! sejuk hati bila tengok...:)   


   aku merasa malu sejenak dengan kata katanya..,,bukan aku xnak berubah kawan,tp berilah aku masa dan ruang untuk aku memulakan kehidupan sebegitu rupa...aku belum bersedia,memanglah perkataan 'belum bersedia 2 hanya kepada orang yang lemah'...tp,aku bukan seorang yang lemah...just need time and kos..mungkin suatu hari nanti ..aku pun xpasti....selepas kahwin kah?atau esok kah? atau tahun depan kah?..atau2 bila2 masa ja aku  akan berubah....InsyAllah it will coming soon..   

No comments:

Post a Comment

any ?