JellyPages.com

Nak dengar lagu tekan play sendiri,,hoho

Tuesday 16 October 2012

HATI ITU LEMBUT



hati itu MUDAH "lembut" & "berubah"
jadi, "berhati_hati" lahh
jangan sampai "menyakiti" & "disakiti" ..

Assalamualaikum...aiii rasanya macam dah lama x update blog nie..hihi..baru berpisah dua hari dengan lappy,dah rindu sangat..mcm mane kalo banyak hari nie..haiiyy..rase macam xsanggup kot..hehehhe...

Dimulakan dengan bismillah,berbicara tentang hati..siapa yang tidak punya hati dan perasaan ...kadang sensitif,kadang - kadang normal..biasalah manusia bermacam - macam peranagai ada..rambut sama hitam tapi hati lain-lain kan..
xsemua kita  yang easy going right!!..so,be careful dear..
terlajak perahu masih boleh diundur lagi,terlajak kata buruk padahnya....kerana mulut badan binasa...

seseorang itu mungkin terguris dengan tingah laku atau perkataan yang keluar dari mulut kita tanpa disedari ataupun tidak..mungkin kita tidak sedar dimana kita telah mengguris hati dan perasaan seseorang....dimana kesalahan kita,kita xtahu..its difficult to judge a person by their appearence..

Jangan sampai seseorang itu tawar hati  ataupun hilang kepercayaan  dengan kita
..apabila seseorang itu mula tawar hati dengan kita,setiap tingkah laku atau apa sahaja yang dilakukan di hadapan nya ,semuanya dianggap kepuraaan semata-mata..sudah tidak menjadi makna baginya...luka mungkin  tidak berdarah lagi,tp sakit masih terasa,parut akan terpahat selamanya..so,buat apa sahaja tidak anggap serius seperti sediakala..

.semoga perkongsian ini memberi panduan untuk aku dan rakan-rakan yang disayangi....  INGAT!!..jangan  kita kurang kawan ,tp biar ramai kawan..hehehe...appriciate your friend around u..:)












No comments:

Post a Comment

any ?