JellyPages.com

Nak dengar lagu tekan play sendiri,,hoho

Wednesday 3 October 2012

RINDU MERAH>>>@3



           ohh merah..!!!rindunya....

hurmmmm....rindu sangat kt kucing aku kt rumah tu...ntah die bt ape la skarang nie kan,hihhihihi,,..mesti dok cari kelambu nk msuk parking tidoq nie...soheh dah,kelambu mak nagn abah aku jadi mangsa nie..kui3..tp xpa dah biasa dah ngn tido ngn kucing nie..die pon kesian jugak,t tido kt luar nyamuk banyak..sian dier...mmmmm...sehat ke x merah nie??? slalu ja sakit merah nie..kalo aku blik umah ja mesti nk sakit la apa la...macam2..merah rindu aku tu...thats why aku balik je sakit,...hihihi..bukan sakit teruk la,just xlalu nk mkan je..hehehhe...

    merah dihadiahkan oleh kawan sekolah aku(UMMI)..walaupun umi berat sgt nak bagi merah padaku, dengan penuh  kepercayaannya kpda ku utk memelihara merah dengan penuh kasih sayang ..thats why aku sayang sangat kt merah..dari kecil kot aku ambik dia..heehhhe...
walaupun pada suatu hari,merah terlibat dengan satu tragedi kecelakaan..huuuiii...perkara tu sangat pantas berlaku...moto yang ditunggang oleh seorang lelaki cina itu telah mengakibatkan sejarah hitam itu berlaku..kesian merah..........(aku sangat sedih sehingga mengalir air mataku melihat keadaan  merah pada ketika itu)..ia terjadi sejurus merah ingin melintas jalan di depan rumah aku...so sad..xdapat ku bayangkan kalo merah mati ketika tu,alhamdulillah Allah masih memelihara nyawa merah...merah hanya luka dikaki,dan rahang mulutnya tekeluar..agak teruk jugak sampaikan aku nk membawa merah ke klinik haiwan..tp,xjdi ...just taruk minyak angin ja kt mulut merah... 
   
   selama seminggu merah tidak keluar,dan tidak makan juga...aku merasa sangat sedih giler2...setiap pagi aku menangis melihat keadaan merah...sedih sangat2 sampai aku berdoa "YA ALLAH kau panjangkan lah uur kucngku ini ya ALLah dan menambah selera untuk merah makan"..ternyata ALLAH MAHA BESAR,doaku dikabulkan..alhamdulillah sampai sekarang still lagi sihat dengan mulut sengetnya..hihihihi(tp bila dah besar xpersan pon mulut senget )huhuhu...lihat dibawah tu...comellll





terima kasih ya ALlah...


No comments:

Post a Comment

any ?