JellyPages.com

Nak dengar lagu tekan play sendiri,,hoho

Monday 27 January 2014

Selamat Pengantin Baru

congratulation my frenz...tak sangka kau akan kawin awal dari aku ya ! heee..apepon tahniah dan semoga bahagia hingga anak cucu..heee
balik ja cuti raya cina nie banyak pulak kenduri kawin..kebanyakan nya rakan2 aku jugak..nie yang membuatkan aku jeles nie,.hee,.tapi,xpela sabar la mira. 4 @ 5 tahun akan datang kau pulak..huhu..so,don't worry ..selagi cik abe sanggup menunggu la dan tak bosan dengan perangai aku yang annoying nie..hee. mak pon cakap kalau nak kawin cari duit bagi cukup dulu,bagi ekonomi stabil dulu then baru pikir pasal nak kawin..dok belajo nie jangan gatai nak menikah..mak yang ckap ! heee..tapi betul la ape yang mak cakap tu,selagi kau xkeja cm mne aku nak tanggung bayar balik duit ptptn yang aku pinjam tu..tak kan lah si suami nak tanggung ..die pon nk bayar duit pinjaman die jugak. tambahan pulak zaman sekarang , duit memang xpernah cukup. ekonomi sekarang dah semakin tinggi. so, kalau nak kawin tu,memang lah kene betul2 bersedia dari segi semua aspek lah kan..huhu..xoxo..:) mmmuahhh.....sayang u sayang! hee






No comments:

Post a Comment

any ?